Mycket fotboll

I helgen var det väldigt mycket fotboll. På lördagen var jag och tittade på DIF som mötte GIF - Sundsvall. DIF vann med 3 - 1 tror jag om jag minns rätt. Sedan på söndagen spelade jag fotbolls match mot Ingarö. Vi van med 3 - 1. Sedan var jag med fotbollslaget. Vi åkte upp till Tyresö för att titta på när Tyresö möter Örebro. Marta spelar i Tyresö. Tyresö vann med 7 - 0 tror jag. Marta gjorde 2 mål. Efter matchen fick vi klappa hand med alla spelare. Vissa fick man autografer av. Man fick tyvär inte Martas autograf. Linnea Terzi fick både krama Marta och röra hennes hår. Sen tog fotbolls dagen slut.
Fotograf; Nova Arefjärd
Modeller; Anika, Marta (Fotbollspelare i Tyresö)

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

s: tusen tack snälla du! :)

2012-04-17 @ 08:39:31
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback